2Rowdy

2Rowdy
Me and my dead car

Friday, December 15, 2006

De vliegende hollander

Ja, 2Rowdy heeft het te pakken. Sneeuw.

In Nederland een nogal onbekend geworden fenomeen maar daar hebben we het volgende op gevonden.

De ORF SkiChallenge.

Vorig jaar was ik te laat om echt mee te doen maar het gratis spel was voldoende interessant om het te downloaden en te spelen.

Nu is de 2007 versie uit en kan ik mijn tijden on-line bekijken. Ik doe zelfs mee met de Worldcup!

Ok, ik sta niet bepaald hoog in de ranglijsten (37380) met mijn tijd (2'03'') maar toch, voor een Drent niet slecht. Ik vrees dat ik niet beter zal kunnen worden en de wijn naast mijn PC helpt niet.

Drenten zijn knieperts, het spel is dus gratis. Probeer het ook eens en versla mijn prachtige tijd.

Hahaha. Lukt je toch niet.

No comments:

Blog Archive