2Rowdy

2Rowdy
Me and my dead car

Monday, September 26, 2011

Geachte ANWB/ Wegenwacht

Geachte ANWB,

Via deze weg zeg ik mijn lidmaatschap ,van de ANWB en de wegenwacht, en het lidmaatschap van mijn vrouw op!

Uw telefonische medewerker heeft mij en mijn vrouw zaterdag 24 september met panne langs de kant van de weg laten staan.
Mijn pasje was nog thuis, ik heb familie moeten opbellen voor het wegenwacht-nummer. De medewerker vond dat geen probleem en stelde mij een aantal vragen, naam adres, geboortedatum, telefoonnummer. Kenteken van de auto, model, merk en kleur. Adres waar we staan.
Het was niet voldoende omdat ik (zo dom was) vertelde dat ik mijn beurs thuis had laten liggen. Nu werd plots de aanvullende eis gesteld dat ik een document bij mij moest hebben waar zowel mijn naam als adres op zou staan. Mijn vrouw liep door haar handtasje, ze had bijna niets meegenomen omdat ik zou rijden. Wel had ze haar ziekenfondspasje en bankpasje. Een handvol rekeningafschriften met naam en adres. En alles wat een vrouw in haar handtasje heeft.
Het was niet voldoende. Uw medewerker weigerde ons te helpen!

Het duurde even voor ik van deze schok bekomen was. Familie bleek te ver weg of niet het materiaal te hebben om ons te helpen. Gelukkig had ik een navigatiesysteem bij mij met POI's waaronder garagebedrijven. Bij het derde telefoonnummer was er iemand blij ons op te halen en de auto mee te nemen voor reparatie. Hoezo bankpasje en bewijzen? Hij kon de auto niet repareren maar bracht ons wel naar huis toe, het uitwisselen van naam en telefoonnummer was voldoende.

Ik ben IK! Deze mail is het ultieme bewijs!
Mijn naam staat onder deze e-mail en ik zeg het lidmaatschap op! Van mij en van mijn vrouw. Wat heb ik er aan als jullie niet willen komen?
Oh, en mijn lidmaatschapnummer weet ik niet meer, de pasjes zijn doorgeknipt en dat blad is op de vuurstapel verbrand.

Onmiddellijke bevestiging van ontvangst van deze e-mail. Het zou leuk zijn als u deze mail zou publiceren, ik zal het helaas niet kunnen nalezen.

Gegroet

eta: geen e-mail adres op de website. Wel een contactformulier voor klachten. Ingevuld als niet-lid (dus zonder lidmaatschapsnummer). Er is een mogelijkheid voor het opzeggen via de website, daarvoor moet je wél eerst een account aanmaken... Hahaha.

No comments:

Blog Archive